۱۳۹۰ تیر ۱۰, جمعه

گوگل+

گوگل پلاس وارد عرصه شده . آیا کاربرد گودر در بین کاربرا تغییر میکنه؟ کار اصلی گوگل ریدر خوندن فیدهاست ولی ما مثل یک شبکه اجتماعی ازش استفاده میکردیم به خصو ص با نوت نوشتن و کامنت بازیهاش . ( من خودم پستهای فوتبالی رو تو گودر مینوشتم ) . ولی نکته اینه که اونائی که مدت طولانی ( اکثرا بیش از یک سال ) تو گودر فعالیت کردن و مخاطبهای زیادی رو جمع کردن به راحتی با یک فضای جدید کنار میان؟ از طرفی کاربرهای فعالی که چند ماهه وارد این فضا شدن و حس میکنن علی رغم نوشته های خوبشون از سلبریتی ها جا میمونن ( به لحاظ مورد توجه قرار گرفتن و خونده شدن ) چون به اندازه اونها مخاطب ندارن این فضای جدید رو یک فرصت می بینن؟
شکل گیری حلقه های جدید و بزرگ توسط اونها میتونه دامنه مخاطبینشون رو زیاد کنه در حالی که قدیمی ترها هر چند که حلقه های دوستان صمیمی خودشون رو میتونن به فضای جدید منتقل کنن ولی قطعا امکان این که همه مخاطبینشون رو در اونجا داشته باشن رو ندارن و این شاید تفاوت رویکرد قدیمیهای گودر با جدید تر های فعال باشه .
البته اسم مخفف این فضای جدید هم گویاخیلی مهمه درست مثل رنگ ماشینی که باید خریداری بشه ( و مهم تر از مدل و کارائی اون ماشینه )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر