۱۳۹۳ مرداد ۲۴, جمعه

شادانه

مگه اینکه  توی کشور من تعصبات مذهبی و  قومی و جنسیتی  و.... کولاک میکنه دلیل شده که منم مبتلا بشم ؟ که حالا که توی کشور من غمگین ترین مردم دنیا زندگی میکنن دلیل بشه منم مبتلا بشم ؟
این که فضای شبکه های اجتماعی هم متاثر از جو حاکم بر کشور شدیدا رو به افسردگیه دلیل نمیشه منم هیزم کش این معرکه بشم . شاد بودن  و شاد کردن دیگران با کوچکترین بهانه ها تنها کاریه که میتونم بکنم . چیزیه که نه تنها به اطرافیان خودم که حد اقل به خودم بدهکارم . برای فاصله گرفتن خودم و دوستانم از جو افسردگی روز افزون در شبکه های اجتماعی مطالبی که منجر به شادی های هر چند کوچک و موقت برای خودم یا دوستانم شده رو با هشتگ #شادانه منتشر میکنم و مطالب دوستانم رو باز نشر میکنم . این کار در مغایرت با خبر رسانی از فجایع و موارد ناراحت کننده جامعه نیست . اونها به جای خود و اینها هم به جای خود . 
یکی از دوستان پیشنهاد داد که از دیگران خواهش کنیم حد اقل یک روز در ماه از نوشتن مطالب ناراحت کننده خود داری کنن و اون یک روز رو به مطالب هر چند کوچک ولی شادمانه بپردازن . 
من  مایل نیستم  همیشه غمگین باشم و مایل نیستم  اطرافیانم  رو هم همیشه غمگین ببینم . به همین علت برای شادی های هرچند کوچک هم ارزش قائل میشم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر