۱۳۹۱ فروردین ۱, سه‌شنبه

راه درست / مانیفست پراگماتیزم گرا

شعار زدگی . بیراهه رفتن . سر در گمی . دور خود چرخیدن . در جا زدن . عقب نشینی . هدف دار نبودن .عدم شفافیت . هدفهای بزرگ و اشتباه یا گنگ و مبهم و راه های پیشنهادی نامناسب برای رسیدن به این اهداف و سر در گمی و ..... همگی منجر به سر خوردگی و انفعال و در نتیجه شکست میشه .
لازمه که در راستای هر هدف بزرگی اهداف کوتاه مدت و میان مدت تعریف بشه و برای این اهداف برنامه ریزی بشه و راه های اجرائی ( برنامه ) برای رسیدن به اهداف تبیین بشه . در غیر این صورت اتلاف انرژی نه تنها اشتباه که مضر خواهد بود . و از این کار باید پرهیز کرد . فلذا منبعد در هیچ فعالیت نا مربوط و بی هدف و اشتباهی هر چند با شعارهای فریبنده آزادیخاهانه و دموکراسی منش مزین شده باشه شرکت نخواهم کرد و مبلغ اون نخواهم بود و حتی اگه تشخیص بدم لازمه علیه اون هم موضع میگیرم ( و طبعا از دیگران هم چنین در خواستی خواهم کرد ) . اگر راه درستی رو پیدا نکردم با هیچ منطقی نمیتونم خودمو توجیه کنم که یه راه غلط و بی هدف و بی برنامه رو برم جلو چون فکر میکنم حرکت نکردن بهتر از حرکت اشتباه انجام دادنه .
تشخیص درست یا نادرست بودن هر حرکتی فقط با خودم و تحلیل خودم خواهد بود چون من پیرو هیچ حزب و گروه و دسته ای نیستم و البته هر حرکت درستی رو که از هر گروه و حزب و دسته ای پیشنهاد بشه خواهم پذیرفت چون بر خلاف بعضیها که نسبت به رقبای خود آلرژی دارند من فقط به هدف نگاه میکنم و در این مسیر مهندس موسوی و رضا پهلوی و ایرانی و آمریکائی و ..... از دید من هیچ برتری نسبت به یکدیگر ندارند مگر درامکان پذیر بودن برنامه ها و مقبولیت اهدافشون .91/1/1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر